Zápasy 11.kola

11.12.2021 11:10

Ve čtvrtek přijela Smolnice B, sice bez Bartoše ale i tak v silné sestavě. Po čtyřkách 1:1, pak ale byl výrazně cítit Petrlík, který dělal 4 body a tomu sekundoval Pechal s Němečkem. Prohra 8 :10, ale po dobrém výkonu. 

Body Jirka 3,5 Kuba 2, Honza 1 a Marcel 1,5

V pátek Béčko přivítalo Kryry B v neúplné sestavě, ale i ti 3 nám pěkně zatápěli. Nejdříve čtyřka pro nás 3:0 Luboš - Zdeněk proti Kolář - Fiala. Velká neznámá byl pro nás zápas s Martinem Lukášem. Byli jsme poučení, že servis jen v prostoru stolu ne ven /dle pravidel /, a dvouhry jsem začal právě s Martinem, musel jsem si pohlídat jeho sendvič, i když jsem vyhrál 3:0, tak to zase tak jednoduché nebylo. V Dalším zápase porazil Tondu 3:2, zuby si na něm vylámali i Petr se Zdeňkem. K tomu Kolář přidal 4 body, já měl šanci jeho bilanci zvrátit, ale prohrál jsem 3:2. Pak Fiala porazil Zdeňka 3:0 a byli jsme rádi za těsné vítězství 10:8

Body Luboš 2,5 Petr 1, Tonda 1, Zdeněk 0.5 a 5 WO