Výškov B přehrál Lubenec C 10:8

02.02.2024 12:32

...svědkem podzimnímu debaklu 16: 2 v Lubenci jsem byl jen já a na straně hostí Kuttelwascher s Polákem. Hosté přijeli bez Skály, Zaspala a Kiessweitera,  které zastoupili Šmíd s Křížem, my naopak měli k dispozici Dana a Tondu, který toho na podzim moc neodehrál.

Čtyřky skončily 1:1, já s Danem měli lehčí dvojici Poláka se Šmídem 3:0 , Pája s Dóňou nestačili na Kuttelwaschera s Křížem 1:3.

Plán byl, že Tonda odehraje 1 - 2 zápasy, podle toho jak se bude cítit fyzicky. Klika byla, že hned v úvodu narazil na Kuttelwaschera, sice se řešily nějaká podání z ruky, ale hoď kamenem kdo jsi bez viny ,že jo. Důležité vítězství 3:0, vedle na stole prohrál Dóňa se Zbyňkem Polákem 1:3, tady to je stejná písnička...kdyby se trochu přemýšlelo, a je to škoda, určitě by Petr dostal více prostoru..Já porazil Kříže 3:1, Dan 3:0 Šmída a stav po prvním kole 4:2. v druhém kole Petr nestačil na Kuttelwaschera 1:3, já porazil Zbyňka Poláka 3:0, Dan Kříže 3:0 , odpočatý Tonda 3:1 Libora Šmída a tím jeho mise skončila, kdy ho nahradila Žaneta, tak jako Petra Zdeněk a stav byl po druhém kole 7:3. Třetí kolo jsem začal já s Lubošem Kuttelwascherem , po prohraném 1. setu, jsem vyhrál dva další, ale šlo se do pátého setu, který vyhrál Luboš,  ale ten z Lubence. Dan po výhře nad Polákem zvyšoval na 8:4, pak ale Žaneta prohrála s Křížem,  Zdeněk se Šmídem 2:3, Zdeněk už prohrával 0:2, zápas sice šel do pátého setu, ale Zdeněk měl smůlu v koncovce a soupeř se dotáhnul na 8:6. V posledním kole Dan v souboji jedniček porazil Kuttelwaschera 3:1, plichta byla jistá, teď jen záleželo kdo z nás přidá 10. bod. Žaneta to nebyla, prohrála s Polákem 1:3, doufal jsem, že to bude Zdeněk,  tak ten to taky nebyl, s Křížem prohrál 0:3. Tak to zbylo na mně...první set 14:16, další 6 a 9, čtvrtý-6 a až v pátém jsem udolal houževnatého Libora 11:6....v atmosféře Národního divadla při Rusalce, kdy vodník leze ze studny,....Celkový výsledek 10:8

Body Dan 4,5 Luboš 3,5 Tonda 2

PS: poděkování za velký počet hráčů Béčka, chyběl jen Fríďa s Michalem, a Kubovi s Pitym za radu, fandění, za vyklepaný písek z podrážek a stočné Bakaláře 11.