Ti nám dali, ještě nám slíbili...

15.01.2024 21:06

...to byla raketa a prohra v Chrabercích 16:2, jak Michal cestou k zápasu přemýšlel o svém eSTeR,u po Líšťanech , tak po zápase na něj mohl zapomenout,  ale šanci měl...v posledním zápase porazit Tomáše Rusa...ale podle vlastních slov je rád, že ho Tomáš nerozbrečel :-)

Jak na pátek mohl jen jeden hráč, tak na pondělí nás tam bylo šest... Dan si střihnul s mamkou čtyřku, já s Michalem, ten byl ještě plný optimismu, že když povedeme 2:0, tak rovnou dáme i ten třetí set..bohužel Tomáš Rus s Jandou byli proti a ve stejném duchu dopadla i čtyřka vedle proti Liehmovi a Alešovi Rusovi. 
Já se Zdeňkem jsme ve dvouhrách rychle pochopili, že když bodovat, tak jen proti Jandovi...Tomáš, Aleš a Vojta byli kategoricky proti...zkusili jsme to, ale oba prohra 2:3, škoda, asi ho nakopla výhra nad Michalem 3:0. Dan se snažil, soupeři se museli sakra zabrat, ale víc než na 2 body s Vojtou a Jandou to nebylo. Ale pozitiva to mělo...Vojta Liehm dostal fakt super prase od Dana a kupodivu se mu smál :-) A kdyby se natáčel můj zápas s Alešem, tak bych byl v telce : Borec nakonec"..po smeči Aleše, můj kontakt s míčkem až ke stropu...dopad těsně za síťku k soupeři a hned odskok metr ke mně..to mělo snad 150 falší..nakopaný zboku zezdolu a ještě kontradrajv..ale jinak pohoda, skvělé prostředí kam rád jezdím.. Zdeňka po dvou zápasech vystřídal Dóňa, který zvolil novou taktiku rozcvičení, ale strčená prdel do krbovek mu nebyla nic platná. 

A bomba hláška nakonec a i poklona od Tomáše Rusa, všechny nový a dobrý hráče vyžere Výškov :-)