Survivor a plichta 9:9 s Perucí B

03.12.2023 11:55

Peručští přijeli sice bez Páchy a Bradschetla, ale s Kučerou a Černým, kteří tu hráli před 14ti dny s Áčkem. Je doplnil Frič s Muzikou a když my jsme byli komplet, teda ještě hapruje lehce Tonda, byla šance na vítězství... teda byla, než jsem začal vymýšlet a překopal jsem danou strategii zápasu. Asi jsem neunesl ten smutný pohled těch " psích očí " :-)

Čtyřky naopak vyšly skvěle, já s Michalem jsme neměli moc práce s Frič - Muzika / 3:0 / a Venca s Danem nechali pouze jeden set daleko těžším Kučera - Černý 3:1. Pak oproti původnímu plánu jsem vyhlásil " Hru o přežití" a nasadil Petra se Zdeňkem, že budou hrát do první prohry. Šance s Muzikou a Fričem byly..ale místo Petra z úterního tréninku se ke stolu připlazila stoletá mrtvola a rychlé K.O. 0:3 od Friče bylo vysvobozením. Zato Zdeněk jen tak nechtěl udělat jen lehký průvan na sále a celkem snadno porazil Muziku 3:1. Michal porazil Kučeru 3:1, Dan 3:0 Černého a bylo to 5:1. Věřil jsem Zdeňkovi i s Fričem, ale bohužel po vyrovnaných setech nezvládnul koncovky a prohrál 0:3. Po vítězství nad Kučerou ale Michal nepochopitelně zkolaboval s Muzikou, když vedl 2:1,  a hned v dalším zápase si vcelku snadno poradil s Fričem 3:0. Dan přidal další bod s Muzikou bez ztráty setu na 8:4. To akorát odjížděl Tonda domů a že to tipuje na 12:6.  Ale jen jeden bod přidal stoprocentní Dan s Fričem / 3:0 / a to bylo z naší strany vše, střídající Venca své tři zápasy prohrál, škoda že nedal Muziku, ten by v jeho silách byl, ale to by nesměl pálit slepejma jak u Werdunu, takže i Muzika byl rád, že tu jeho kanonádu přežil vcelku bez úhony. . Já střídal Zdeňka a zbyly na mně dva dárečci v podobě Kučery a Černého, takže rychlý průběh, Kučerovi jsem vzal jen jeden set...Za stavu 9:8 hrál poslední zápas Michal s Černým, ale ani on si neporadil se zkušeným borcem...takže plichta 9:9

Body Dan 4,5, Michal 2,5 Zdeněk 1, Luboš 0,5 Venca 0,5