Prohra Béčka v Telcích 13:5

02.03.2024 11:12 Telce postavili nejlepší co měli.... Hubáček,  Jiříkovský,  Charvát a Ledvoň. Za nás Dan, Žaneta, Zdeněk a Luboš. Čtyřky skončily 1:1, Dan se Žanetou si poradili na linu v pěti setech s Hubáček- Charvát, já se Zdeňkem na osbdeskách nezahráli špatně proti Jiříkovský- Ledvoň,  ale víc než na jeden set to nestačilo. U dvouher, než jsme se rozkoukali, tak měli stejný průběh... bodovali 3x domácí a pak Dan. V průběhu druhého kola už my ostatní začali trochu vzdorovat. První se do toho obula Žaneta a málem i zaskočila Charváta, 2:1 vedla 10:6, škoda, byla to velká šance, tak příště...Druhé kolo uzavřel Dan výhrou nad Jiříkovským 3:1. Třetí kolo začlo pětisetovými bitvami...já s Hubáčkem, kdy v druhém setu jsem vedl 9:0, nakonec 11:4 a řekl jsem mu, že kdyby byla šance,  tak mu toho kanára dám,  no to jsem neměl říkat, v pátém setu jsem už prohrával 0:10 a to mi ho chtěl dát zase on, naštěstí silou vůle jsem uhrál dva body. Vedle ve třídě Zdeněk také prohrál v pěti setech Charvátovi, pak ještě Jiříkovskýmu a nejlepší zápas byl ten poslední Dana s Hubáčkem,  kdy se tahali o každý míček do pátého setu. Dan vyhrál 13 :11 ale to už bylo za hranou vyčerpaní.... taky ve čtyřech dnech tři zápasy. 

body Dan 4,5 a Žaneta 0,5

PS vcelku se všem hrálo v Telcích dobře, ani nás tak neštval Jiříkovský svojí hrou, snad jen ten nepřehled o ostatních zápasech díky rozděleným hernám