Béčko vyhrálo v Blšanech 12:6

10.11.2023 09:52

...k utkání,  které jsme domluvili na 18,00 jsme jeli v početné sestavě,  důvěru dostali " mladé pušky" a já. Michal se potřebuje vyhrát, Dan potvrzuje, že bude kometa v žebříčku a brzy se zabydlí v první Top 10. Čtyřky skončily 1:1, Dan s Michalem v pohodě porazili Beránka s Kinclem 3:1, já s Fríďou jsme se protrápili k prohře 2:3 s Konečný - Patrovský , to už Dobru hodně bolelo rameno, čtyřku ještě dohrál, dvouhru s vypětím sil a bolestí s Danem taky, ale s Fríďou po pár míčkách vzdal. Pak už domácí neměli moc šanci zvrátit průběh utkání,  obzvlášt když Dan doslova exeloval. Michal nebyl taky pozadu, nestačil jen na Beránka. Fríďa měl den blbec, ve všech zápasech vyhořel, jen s Patrovským zachránil vítězství v pátém setu, jestli mu vadila prostorově malá herna ???  Já porazil 3:0 Patrovského, s Beránkem si vybral kopec smůly, za stavu 1:1 jsem vedl 9:8 a dostal fakt super čuně, následně set prohhrál, ještě jsem dotáhl do pátého setu, ale to bylo vše...S Kinclem jsem to měl ve svých rukách, ale Láďa byl lepší ve hře nad stolem a v pěti setech vyhrál.

Body Dan 4,5, Michal 2,5 Luboš 1, Fríďa 1 wo 3

PS. v Blšanech se mi docela líbilo, dobrá herna, teplo, točený Bohém, jeli jsme i online zápis. Meli jsme i velkou podporu v podobě Dóni, Zdeňka a neznámé krásky, kterou vzal na zápas jeden náš hráč