Béčko vyhrálo na Smolnici 10:8

08.12.2023 06:39

...zdánlivě jednoduchý zápas mohl dopadnout všelijak. Smolnice nás přivítala 40° ve stínu, míčky z doby kamenné " červené xushaofy" novým hráčem Kalousem, který sice xlet nehrál, ale v dětství se tomu věnoval na vyšší úrovni, Radimským, který dělá pravidelně 3-4 body. My jsme byli docela nabití, Dan, Michal, já a Dóňa. 

Čtyřky začaly dobře,  já s Michalem proti Vencl - Kalous rychlé vedení 2:0 / -3, -5 / ve třetím setu mečbol za stavu 10:6, ještě za stavu 10:9 závadným způsobem vybral Kalous můj fakt dobrý topspin a set prohráli 11:13, další dva stejný průběh,  3,4 mečboly a prohry 12:14 a 11:13, je pravda že v těch tropech nám tekly potahy a lítalo to za stůl.  Druhá čtyřka Dan s Dóňou proti Radimský - Martinovský takycšla do pátého setu, ale se šťastným koncem pro nás. 

Stav 1-1, počítal jsem Dan 4 body, my ostatní po 2, k tomu čtyřka, to by mohlo vyjít...než mi do těch mých propočtů hodil vidle Dóňa...Dvouhry začal Dan s Martinovským 3:0, Dóňa nestačil na Radimského 1:3, já porazil Vencla 3:0, Michal prohrál s Kalousem 0:3, stav 3:3. Pak ve skvělém zápase nedal Dan šanci Radimskýmu 3:0, sety -9,-1,-10, další zápas Ota s Dóňou..Petr jak v pohodě vyhrál dva sety, tak i v pohodě prohrál ty tři .., no jestli já nebo Michal nezahrajeme nadprůměrně,  tak víc jak plichtu nedáme, ještě jsem doufal, že Petr zabere s Martinovským. Já prohrál s Kalousem 3:1 po setech 9, -2, 10, 6, Michal porazil Martinovského 3:1 , stav 5:5. 3.kolo přineslo náš trhák, o který se zasloužil Michal výhrou 3:1 nad Radimským,  Dan s Venclem 3:0, já s Martinovským 3:1, Dóňa 1:3 s Kalousem. Stav pro nás 8:6, Dan porazil 3:1 Kalouse,  Dóňa nestačil na Martinovského 0:3, tak jako já na Radimského 0:3. Stav 8:9 a poslední zápas  Papírově to mělo být jasný, ale Ota podal famózní výkon a vzdoroval osudu..nakonec ho Michal se štěstím udolal ve čtvrtém setu 15:13.

Body Dan 4,5, Michal 3, Luboš 2, Dóňa 0,5

Jsme na 4. místě OP2, ale ještě nás přeskočí Chraberce a Telce, takže přezimujeme na 6. místě tabulky