Béčko doma 4:14 se Šroubárnou

25.10.2023 11:44

....Šroubárna nemohla hrát v sobotu doma, z důvodu neúčasti dvou hráčů, tak jsme si prohodili pořadatelství a museli zápas odehrát v úterý z důvodu sobotní akce na sále a s ohledem na soupeře aby mohli přijet komplet. My jsme sice byli bez půlky týmu / viróza, zranění, pracovní povinnosti a ostatní /

Čtyřky začli Petr se Zdeňkem proti Kobelčuk- Damaška a už u Zdeňka bylo znát, že by mohl mít dobrý den...i když prohráli 1:3, tak méně kazil, a jeho hra byla důraznější a přesnější. V další čtyřce Fríďa s Michalem proti Beneš - Gono dotáhli zápas do pátého setu, ale co mají kluci více z pohybu, tak jim scházelo trochu "čumu" , v závěru zápasu špatně četli hru a to je stálo výhru, škoda...ale určitě mají budoucnost.

Do dvouher jsem nastoupil já, Fríďa, Zdeněk a Michal. Měl jsem takovou představu, že Zdeněk dá dva zápasy a pak ho vystřídá Petr, hošany jsem chtěl nechat zahrát všechno... Začal jsem s Jirkou Kobelčukem, ten se mi chtěl odvděčit, že jsem tak báječně vymyslel odehrání zápasu, že jsem nevěděl kam dřív skočit a chvíli ze mně dělal i vola :-), nicméně jeho prazvláštní styl a údery, ty jsou pro mne  a i  ostatní nepochopitelný, proohra 1:3. Na druhém stole hrál Zdeněk s Damaškou a jako dobrý.. Zdeněk Damašku k ničemu nepustil, pohlídal si jeho sendvič a výhru 3:1, pak když Dan prohrál s Benešem 0:3 a Michal s Gonem vyhrál 3:2 / na kecy to byla plichta, ale asi i to vyhrál Michal /. Takže stav po úvodních dvouhrách byl stav 2:4. V dalším kole prohrál Zdeněk 0:3 s Kobelčukem, asi tak ve stejném duchu a stylu jako jsem odehrál já. Pak překvápko v podobě výhry Fríďi nad Damaškou 3:1, ale to se mi fakt od Dana líbilo, měl kontrolu a hlavně měl pohyb, teda musel, Damaška ho honil jak nadmutou kozu, a Danovi to kupodivu vyhovovalo, u toho běhání není moc času vymejšlení ptákovin... Já nastoupil proti Gonovi a tady to je kdo víc vydrží, začátek dobrý -11, 13, 7 a pak klasika, nemohoucnost z mé strany a prohra 2:3. Po mně prohrál Fríďa s Kobelčukem 2 :3, Michal s Damaškou 1:3, stav 3:9. To už jsem byl rozhodnutej, že Zdeněk dohraje i zbytek zápasů, já ještě zkusil Beneše, ale 1:3 prohra. Mezitím Zdeněk s přehledem 3:1 s Gonem, Michal neměl šanci s Kobelčukem / 0:3 /, mně utekl střídající hráč domů nebo bůhví kam, tak jsem si vytrpěl 0:3 s Damaškou a když Zdeněk prohrál 1:3 s Benešem, Fríďa 1:3 s Gonem skončil zápas naší prohrou 4:14

Jako mentora jsme tam měli Honzu, ale i sám viděl, že v mém případě je to marný, je to marný...

Určitě nejlepší hráč u nás Zdeněk a Fríďa... Potřebovali bychom se Zdeňkem vyladit, jde to jednomu nebo druhému ale nikdy ne stejně :-(