Áčko v Blšanech vítězně 12:6

04.12.2021 07:23

... v sestavě opět zaúřadovala nemoc a různé aktivity, tak jsem si s Jirkou, Kubou a Marcelem zopakoval Blšany z předešlého dne. Do čtyřky jsem šel s Kubou proti Vilhelm st. - Menšík .Jirkova rada "drž to spodem a Kuba se postará o to ostatní", vedla k vítězství 3:0, Kuba už se dostává do dřívější formy, co dokázal vyškrábat zpoza stolu a doklouznout k zdánlivě ztracenému míčku... Ve druhé čtyřce nastoupil Jirka s Marcelem proti Hrabánek - Vilhelm ml. ne snadná výhra se rodila těžce, chudák Marcel, který byl mezi nima jedinej "slušnej člověk" jinak to byla směs trávy, anťáku a sendviče.. Nakonec vydřeli výhru 3:2. Ve dvouhrách už to bylo jiný kafe, z čeho jsme kudrnatí v OP 2, to je pro někoho v OP1 docela prča. Jirku v prvním zápase trošku zlobil Hrabánek v 1. setu, přeci jen je to krajský hráč, i když o jeho servisu by šlo hodně polemizovat, pak se ale projevily Jirkovi kvality podpořené Plzní, kterou se neustále osvěžoval :-), to byl také jediný set, který v Blšanech prohrál. Kuba už lítal jak za starých časů, prohrál jen s Hrabánkem 3:2. To samé Marcel, ten to měl ale těžší, s Vilhelmem st. to byl na prášky...vrchem spodem levá pravá a pokaždé sklepnutí zpátky a k tomu neskutečné množství "prasat". Co měli blšanští hráči společné, že dokázali míčky umísťovat levá pravá, tak jsme byli jako psi, kteří uběhnou 3x tolik než na stejné vzdálenosti jejich páníček. Já jsem si nic nesliboval, svoji misi jsem splnil ve čtyřce a že jsem tam všechny přivezl. S Vencou Menšíkem, který je čistej, tak to byla taková klidnější zabijačka. U těch ostatních se muselo hoodně přemýšlet, ale s Hrabánkem 9,10,6 s Vilhelmem st. jsem vyhrál 1. set a oproti čtvrtku to nebyl až takový masakr. To spíš je masakr jeho pálka s kombinací sendvič a anťák, když jsem pak hrál s jeho synem, tak na dotaz co tam má odpověď: " Anťák a sendvič", no že jsem se vůbec ptal :-)

Body : Jirka 4,5. Marcel 3,5, Kuba 3,5, Luboš 0,5