Béčku proteklo vítězství mezi prsty, prohrálo s Blšany B 8:10

24.02.2024 08:44

...moc nás k dispozici nebylo...Luboš, Venca, Žaneta, Tonda, Pája a na lavičce jsme měli "luxusní" střídání Dana...kdyby " nešlo jen o pingpong", tak bychom asi zataktizovali a Dana nasadili alespoň na závěr, ale ukázalo se, že i v této sestavě dokážeme potrápit v soupeře v silné sestavě Beránek, Kincl, Bárta a objev podzimního Neregistrovaného turnaje plavčíka lounského bazénu Švingra....

Čtyřky skončily 1:1, Venca se Žanetou prohráli 1:3 s Beránek - Kincl, já s Pájou porazili 3:0 Bárta - Švingr
Dvouhry začal Tonda a bylo dobře, že hned narazil na Beránka, kterému nedal moc šancí a vyhrál 3:0, Žaneta nestačila na levorukého Kincla 0:3, Venca porazil Bártu 3:1 a já ukončil výhrou 3:0 nad Švingrem. Stav 4:2
V úvodu druhého kola prohrála Žaneta s Beránkem 0:3, Václav už vedl nad Kinclem 2:0, je vidět že soupeřům ty jeho pažitové sklepávačky dělají problémy, pak ale Kincl zabral nebo spíš Václava prokoukl a zápas otočil. Já nastoupil na Bártu a opět jsem nezklamal, po dvou setech 2:0 jsem si to sám dokázal zdramatizovat a vyhrál až v pátém setu.. Odpočatý Tonda ukončil druhé kolo výhrou 3:0 nad Švingrem. Stav 6:4.
Třetí kolo začal Venca výhrou nad jedničkou hostí Beránkem , 2:0 a nakonec 3:2, poslední set 13:11 !!!, stav 7:4 a tady jsme se zasekli. Já s Kinclem 0:3, střídající Pája 0:3 s Bártou. Ale to pravé drama mělo ještě přijít...Žaneta končila třetí kolo se Švingrem, 2:0 vedla, ale pak se soupeř kousl, a otočil vývoj utkání ve svůj prospěch. Stav 7:7. 
Souběžně se Žanetou jsme začal 4. kolo s Beránkem a také jsem vedl 2:0, tak jsem si myslel, Žaneta i já vyhrajem a Venca se Švingerm vyhraje, vítězství je naše...ale jak říkal můj táta " jeden myslel a vymyslel trakař, druhej nemyslel a musel ho tlačit"... svým stylem mně vlastním jsem Beránkovi dal šanci a  zápas dokázal prohrát, pak už to bylo podle očekávání..Pája prohrál s Kinclem, Žaneta s Bártou oba 0:3 a Venca završil svůj skvělý večer výhrou 3:0 nad Švingrem. A konečný stav 8:10.

Body Venca 3, Luboš 2,5 Tonda 2, Pája 0,5

PS: Je fajn, že se Tonda dostává do hry a fyzicky už to také dává, ale co je hlavní, že naše posily z mostecké soutěže se rozkoukali, a začínají tu zrát jak víno. Věřím, že to je kvalitnější soutěží, která ta naše bezpochyby je, jejich přístupem a také že nespálili pálky po prvním jarním zápase v Líšťanech jak slibovali :-)